Dziękujemy! 27.09.2023

„Brat naszego Boga” w Kazimierzu Dolny – zdjęcia i relacja cz.2

5. września na zaproszenie Kazimierskiego Ośrodka Kultury, Promocji i Turystyki wybraliśmy się do Kazimierza Dolnego. W tej pięknej nadwiślańskiej miejscowości zagraliśmy spektakl „Brat naszego Boga”.  Na miejsce gdzie przywitała nas przesympatyczna pani Kasia dotarliśmy około godziny 14 . Obiad i deser w uroczej restauracji „Austeria” był ucztą dla naszego podniebienia. W drodze na próbę napawaliśmy się cudownym widokiem jakże klimatycznego zamku oraz rynku. Organizatorzy zadbali o każdy szczegół, ważny dla osób starszych i z dysfunkcją wzroku – nawet przejazd na ruiny zamku zapewniono nam „meleksem”.

O 20.00 wystąpiliśmy przed wspaniałą publicznością w plenerze, która przybyła wyjątkowo licznie, mimo wietrznej i chłodnej pogody. Brawom nie było końca. Zauroczeni tym ślicznym miejscem z żalem udaliśmy się w podróż powrotną do Krakowa. Nie mówimy – żegnajcie, mówimy – do zobaczenia, gdyż do takiego miejsca będziemy wracać z ogromną przyjemnością. Organizatorom serdecznie dziękujemy za tak wspaniałe przyjęcie.

A poniżej zdjęcia fantastycznej scenerii ruin zamku, w którym pokazaliśmy spektakl „Brat Naszego Boga” w reżyserii Artura Dziurmana.