Nasze spektakle

Opis

CYGANERIA

Przedstawienie Dziurmana to sentymentalna podróż przez historię działalności nieistniejącej już krakowskiej kawiarni przy Szewskiej 4. Nowatorska prezentacja zdjęć, pasjonujących opisów dziejów Café Moliere stanowi tło dla repertuaru francuskiej piosenki śpiewanej przez międzypokoleniowy i integracyjny zespół artystów profesjonalistów i amatorów. Jak podkreśla reżyser “Café Moliere“, w spektaklu postarał się oddać klimat francuskiego kabaretu, piosenki poetyckiej i czarujący klimat kawiarni, która dziś istnieje już tylko w zbiorowej wyobraźni.
Opiekę nad piosenkami, które są kluczową warstwą wydarzenia, objęła krakowska aktorka i wokalistka Beata Paluch. Z jej talentem wykonawczym można było zapoznać się między innymi w “Piwnicy pod Baranami”, a także w Radiowym Teatrze Piosenki Agnieszki Chrzanowskiej, gdzie śpiewała kompozycje Andrzeja Zaryckiego. Repertuar dobrany przez Paluch, jaki będzie można usłyszeć podczas spektaklu, to przede wszystkim piosenka francuska, a więc takie utwory jak Milord, Sous le ciel de Paris (Niebo nad Paryżem) czy Hymne a l’amour (Hymn Miłości), znane dzięki znakomitym wykonaniom m.in. Edith Piaf.

W spektaklu pojawiają się również unikalne zdjęcia z czasów świetności kawiarni Café Moliere, w której bywali tak znamienici artyści jak: Jerzy Sztur, Andrzej Grabowski, Krystian Lupa, Dorota Segda i wielu innych najważniejszych polskich artystów kina i teatru.

Scenariusz i reżyseria: Artur Dziurman

Piosenka: Beata Paluch-Zarycka

Akompaniament: Monika Bylica

OBSADA:
Magdalena Sokołowska, Marek Litewka, Beata Paluch-Zarycka

oraz: Baczyński Mieczysław, Balcer Kazimierz, Bartosz Krzysztof, Bąk Janusz, Bubka Bogusława, Budka-Pytel Janina, Budzyń Irena, Cekiera Barbara, Dąbrowska Aniela, Dyduła Barbara, Górecka Marysia, Kołton Mieczysława, Obidowicz Zofia, Piwowarczyk Izabela, Poniedziałek Gabriela, Redkiewicz Henryk, Siedlecka Maria, Sielawa Elżbieta, Słowiak Maria, Suchan Helena, Szczepaniak Renata, Walkosz Małgorzata, Żbik Julka, Ptak Janusz, Sikora Anna, Przecherska-Trębacz Maria.

Czas trwania: 80 minut.

Galeria zdjęć spektaklu

Rider techniczny

DWIE GARDEROBY DLA 29 AKTORÓW

ZINTEGROWANA REŻYSERKA (ŚWIATŁO+DŹWIĘK+PROJEKCJA – W JEDNYM MIEJSCU TAK ABY JEDNA OSOBA MOGŁA REALIZOWAĆ WSZYSTKO!)

CAŁKOWITE WYCIEMNIENIE SALI

NAGŁOŚNIENIE

STOLIKI I KRZESŁA

DOSTOSOWANY MOCĄ DO SALI PEŁNOPASMOWY ZESTAW STEREOFONICZNY W SKŁAD KTÓREGO WCHODZĄ:
– kolumny głośnikowe 2 lub 3 drożne (umieszczone z boku sceny lub podwieszone na estradzie) przenoszące skutecznie pasmo 40–18 000 hz,
– wzmacniacze mocy,
– konsola mikserska – 3x stereo line input: 2x CD stereo line, 1x PC stereo line, 5x mic input – (w przypadku dużych sal wymagających dogłośnienia),
– procesor efektów (wbudowany w mikser „reverb large hall” lub zewnętrzny),
– procesor dynamiki zewnętrzny lub wbudowany (TYLKO W WYPADKU KONSOLET CYFROWYCH),
– 2x odtwarzacz CD z funkcją auto pause;

OŚWIETLENIE:

– min 5x profile z przodu sceny + kontra – profile/pc/PARspot z tyłu sceny,
– 10x PC lub profile z przodu lub z boku sceny,
– 2x fresnel z przodu,
– konsola oświetleniowa z możliwością programowania scen,
– 4x PC/PAR postawione na scenie w kulisach bocznych;

MULTIMEDIA:

– ekran projekcyjny wielkości min. 1/4  okna estrady,
– projektor multimedialny odpowiedniej jasności z możliwością PŁYNNEGO WYCIEMNIENIA OBIEKTYWU (zewnętrzny shutter NIE WBUDOWANY W PROJEKTOR),
– linia VGA poprowadzona z reżyserki do projektora;

W PRZYPADKU BRAKU KTÓREGOŚ Z W/W ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTARCZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ.

Realizator: Leszek Odzieniec
tel. 500 102 507
e-mail: odzieniec@o2.pl

Opis

KOT W BUTACH W HOLLYWOOD

“Kot w butach” według Artura Dziurmana jest komedią adresowaną przede wszystkim do dzieci i młodzieży. Podobnie jak w klasycznej wersji baśni polski parobek staje się wpływowym szlachcicem, poślubia królewnę, zdobywa bogactwo i władzę nad królestwem. Pomaga mu w tym mówiący kot, który w interpretacji Dziurmana okazuje się być jednak… byłym aktorem filmowym. Historia kota w butach to pełna nadziei opowieść o nieoczekiwanym i ogromnym szczęściu. Dziś bez wątpienia moglibyśmy nazwać ją amerykańskim snem. I jest to trop jak najbardziej słuszny. W spektaklu Integracyjnego Teatru Aktora Niewidomego, Kot w Butach, w poszukiwaniu sposobu na zapewnienie parobkowi bogactwa rusza do Hollywood, gdzie spotyka wielu starych znajomych z czasów, kiedy sam występował w kasowych megaprodukcjach.

Amerykański sen Kota okazuje się jednak przewrotną parodią na świat hollywoodzkich produkcji. Prywatne życie sław takich jak Goofy, Kubuś Puchatek czy Alladyn ukazane zostało jako słodkie życie amerykańskich gwiazd Hollywood. Co w kontraście z biedą i nieobyciem parobka, powoduje wiele komicznych sytuacji. Całość widowiska dopełnia dynamiczna muzyka i wartka akcja, które sprawiają, że jest to spektakl atrakcyjny dla widzów w każdym wieku.

Rider techniczny

GARDEROBA DLA 5 AKTORÓW (WSPÓLNA)

ZINTEGROWANA REŻYSERKA (ŚWIATŁO+DŹWIĘK)

CAŁKOWITE WYCIEMNIENIE SALI

NAGŁOŚNIENIE

DOSTOSOWANY MOCĄ DO SALI PEŁNO-PASMOWY ZESTAW STEREOFONICZNY W SKŁAD KTÓREGO WCHODZĄ:
– kolumny głośnikowe (umieszczone z boku sceny lub podwieszone na estradzie),
– wzmacniacze mocy,
– konsola mikserska – 3x stereo line input,
– procesor efektów (wbudowany w mikser lub zewnętrzny),
– odtwarzacz CD z funkcją auto pause – 2x;

OŚWIETLENIE:

– 20x reflektor teatralny PC lub profile 1000 Watt / 2 reflektor fresnel,
– konsola oświetleniowa z możliwością programowania scen,
– filtry korekcyjne i kolorowe (czerwień, oranż, żółć, seledyn, niebieski, zielony),

MULTIMEDIA:

– ekran projekcyjny wielkości min. 1/4  okna estrady,
– projektor multimedialny odpowiedniej jasności z możliwością PŁYNNEGO WYCIEMNIENIA OBIEKTYWU (zewnętrzny shutter);

W PRZYPADKU BRAKU KTÓREGOŚ Z W/W ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTARCZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ

 

OPIS RYSUNKU SCENY:

DO OŚWIETLENIA:

1. DRZWI LEWE 1 REFLEKTOR, BIAŁY
2. DRZWI PRAWE 1 REFLEKTOR, BIAŁY
3. „KORYTARZ” LEWY – 2 REFLEKTORY, BIAŁY
4. „KORYTARZ” PRAWY – 2 REFLEKTORY, BIAŁY
5. PROSCENIUM  – 2 REFLEKTORY, BIAŁY

POZOSTAŁE REFLEKTORY:

6. KONTRA PROSTOPADŁA, CZERWIEŃ NP. 027 MEDIUM RED
7. KONTRA PROSTOPADŁA, ORANŻ NP. 105 ORANGE
8. KONTRA PROSTOPADŁA, NIEBIESKI NP. 119 DARK BLUE
9. KONTRA PROSTOPADŁA, NIEBIESKO-ZIELONY, NP. 116 MEDIUM BLUE-GREEN
10, 11, 12,13,14,15 PRZÓD BIAŁY
16. FRESNEL NA ZIEMI, ŻÓŁTY NP. 104 DEEP AMBER
17. PC NA ZIEMI BIAŁY
18. PC NA ZIEMI BIAŁY

Filtry wg numeracji Lee Filers, kolory w przybliżeniu.

Realizator: Leszek Odzieniec
tel. 500 102 507
e-mail: odzieniec@o2.pl

Opis

PROMIENIOWANIE OJCOSTWA

Niełatwy, filozoficzny tekst „Promieniowania Ojcostwa” Artur Dziurman, reżyser i opiekun grupy, zaadaptował na potrzeby osobistej opowieści. Nie tylko o abstrakcyjnej „idei ojca” będącej głównym tematem dramatu, ale być może przede wszystkim o codzienności zespołu niewidomych i niedowidzących artystów „Sceny Moliere”. Jest to zatem okazja do nieczęstego autentycznego spotkania publiczności z niepełnosprawnymi wzrokowo artystami, zwyczajowo niekojarzonymi z uprawianiem tej formy sztuki.

Multimedialny spektakl „Sceny Moliere”, w którym sceny filmowe przeplatają się z teatralnymi, łączy ze sobą wiele wydawać by się mogło nieprzystających do siebie światów: filmu i teatru, aktorów profesjonalnych i niepełnosprawnych amatorów, rozważań filozoficznych i realistycznej codzienności. Wszystkie te elementy w „Promieniowaniu Ojcostwa” składają się na dopasowaną całość, w której widz odnosi wrażenie, że jedno nie może istnieć bez drugiego.

Tak jak w głównym konflikcie spektaklu między Matką (Magdalena Sokołowska) a Ojcem Adamem (Maciej Jackowski), którzy utwierdzają swoje role macierzyństwa i ojcostwa poprzez odkrywanie nawzajem swojej odmienności.

Spektakl bez jasno wyznaczonej fabuły porusza wiele wątków, które pozostają związane z tematem ojcostwa, rozumianego bardzo szeroko. Adam, główny bohater spektaklu, łączy w sobie całą łaskę i brzemię ojcostwa. Jest „ojcem zespołu” teatralnego, który na scenie występuje we własnej osobie i uosobieniem „idei ojca”, prowadzącym filozoficzne rozważania nad swoją rolą. Jest też wreszcie ojcem swojego własnego dziecka.

Próbując pogodzić wszystkie powinności, Adam nie raz popada w zagubienie, w którym nie zatraca się tylko dzięki wierze, dającej mu siłę i niezłomność. Choć zatem spektakl mówi o tak trudnych doświadczeniach jak brak swojego miejsca, dobrego ojca, samotności i niezrozumieniu, to jednak zostawia miejsce na promieniowanie… Nadziei.

Trailer spektaklu:

Rider techniczny

GARDEROBA DLA 15 AKTORÓW (WSPÓLNA)

ZINTEGROWANA REŻYSERKA (ŚWIATŁO+DŹWIĘK+PROJEKCJA – W JEDNYM MIEJSCU TAK ABY JEDNA OSOBA MOGŁA REALIZOWAĆ WSZYSTKO!)

CAŁKOWITE WYCIEMNIENIE SALI

NAGŁOŚNIENIE

DOSTOSOWANY MOCĄ DO SALI PEŁNO-PASMOWY ZESTAW STEREOFONICZNY W SKŁAD KTÓREGO WCHODZĄ:
– kolumny głośnikowe 2 lub 3 drożne (umieszczone z boku sceny lub podwieszone na estradzie) przenoszące skutecznie pasmo 40–18 000 hz,
– wzmacniacze mocy,
– konsola mikserska – 3x stereo line input: 2x CD stereo line, 1x PC stereo line, 5x mic input – (w przypadku dużych sal wymagających dogłośnienia),
– procesor efektów (wbudowany w mikser „reverb large hall” lub zewnętrzny),
– procesor dynamiki zewnętrzny lub wbudowany (TYLKO W WYPADKU KONSOLET CYFROWYCH),
– 2x odtwarzacz CD z funkcją auto pause;

OŚWIETLENIE:

– min 5x profile z przodu sceny + kontra – profile/pc/PARspot z tyłu sceny,
– 10x PC lub profile z przodu lub z boku sceny,
– 2x fresnel z przodu,
– konsola oświetleniowa z możliwością programowania scen,
– 4x PC/PAR postawione na scenie w kulisach bocznych;

MULTIMEDIA

– ekran projekcyjny wielkości min. 1/4  okna estrady,
– projektor multimedialny odpowiedniej jasności z możliwością PŁYNNEGO WYCIEMNIENIA OBIEKTYWU (zewnętrzny shutter NIE WBUDOWANY W PROJEKTOR),
– linia VGA poprowadzona z reżyserki do projektora;

W PRZYPADKU BRAKU KTÓREGOŚ Z W/W ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTARCZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ.

Realizator: Leszek Odzieniec
tel. 500 102 507
e-mail: odzieniec@o2.pl

Opis

ŚLEPCY

W spektaklu biorą udział dwie profesjonalne aktorki: Magda Sokołowska aktorka Teatru J. Słowackiego oraz Iwona Chamielec. Pozostałe 12 ról grają aktorzy niewidomi i niedowidzący. Dramat M. Maeterlincka opowiada o losach ludzi niewidomych, prowadzonych przez osobę duchowną w plener wyspy, celem pokazania im przyrody gdzie mogą odpoczywać na świeżym powietrzu. Niestety trud podjęty okazał się ponad siły księdza, pozostawiając grupę niewidomych bez opieki, co do ich świadomości nie dociera. Cały czas wierzą, że ksiądz odszedł na chwilę i do nich wróci. W międzyczasie ksiądz umiera. Niewidomi szukają drogi do schroniska, w którym przebywają na co dzień, wierząc, że ktoś ich znajdzie. Czy wrócą? Nie wiadomo.

Spektakl połączony jest z sekwencjami filmowymi wyświetlanymi w plenerze. Walory artystyczne spektaklu potęguje także muzyka japońskiego wirtuoza muzyki etnicznej KITARO. Premiera “Ślepców” miała miejsce 29 października 2011 r. Przedstawienie powstało w ramach projektu “Spójrzcie – ja też jestem aktorem” przy wsparciu udzielonym przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Scenariusz, adaptacja i reżyseria: Artur Dziurman

Obsada: Iwona Chamielec, Magda Sokołowska, Kazimierz, Kozłowski, Danuta Damek, Janina Filip, Renata Szczepaniak, Małgorzata Walkosz, Barbara Zugaj, Helena Suchan, Mieciu Baczyński, Krzysztof Bartosz, Janusz Bąk, Mariusz Tracz, Mariusz Koczara

Galeria zdjęć spektaklu

Rider techniczny

GARDEROBA DLA 15 AKTORÓW (WSPÓLNA)

ZINTEGROWANA REŻYSERKA (ŚWIATŁO+DŹWIĘK+PROJEKCJA – W JEDNYM MIEJSCU TAK ABY JEDNA OSOBA MOGŁA REALIZOWAĆ WSZYSTKO!!!)

CAŁKOWITE WYCIEMNIENIE SALI

NAGŁOŚNIENIE

DOSTOSOWANY MOCĄ DO SALI PEŁNO-PASMOWY ZESTAW STEREOFONICZNY W SKŁAD KTÓREGO WCHODZĄ:
– kolumny głośnikowe 2 lub 3 drożne (umieszczone z boku sceny lub podwieszone na estradzie) przenoszące skutecznie pasmo 40–18000 hz,
– wzmacniacze mocy,
– konsola mikserska – 3x stereo line input: 2x CD stereo line, 1x PC stereo line, 5x mic input – (w przypadku dużych sal wymagających dogłośnienia),
– procesor efektów (wbudowany w mikser „reverb large hall” lub zewnętrzny),
– procesor dynamiki zewnętrzny lub wbudowany (TYLKO W WYPADKU KONSOLET CYFROWYCH),
– 2x odtwarzacz CD z funkcją auto pause;

OŚWIETLENIE:

– min 5x profile z przodu sceny + kontra – profile/pc/PARspot z tyłu sceny,
– 10x PC lub profile z przodu lub z boku sceny,
– 2x fresnel z przodu,
– konsola oświetleniowa z możliwością programowania scen,
– 4x PC/PAR postawione na scenie w kulisach bocznych;

MULTIMEDIA:

– ekran projekcyjny wielkości min. 1/4  okna estrady,
– projektor multimedialny odpowiedniej jasności z możliwością PŁYNNEGO WYCIEMNIENIA OBIEKTYWU (zewnętrzny shutter NIE WBUDOWANY W PROJEKTOR),
– linia VGA poprowadzona z reżyserki do projektora;

W PRZYPADKU BRAKU KTÓREGOŚ Z W/W ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTARCZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ.

Realizator: Leszek Odzieniec
tel. 500 102 507
e-mail: odzieniec@o2.pl

Opis

BRAT NASZEGO BOGA

“Brat Naszego Boga” to spektakl powstały na podstawie dramatu Karola Wojtyły o krakowskim malarzu Adamie Chmielowskim, bogatym szlachcicu, który zdecydował się pomagać najuboższym jako brat Albert. Bodaj najbardziej znany obraz Adama Chmielowskiego „Ecce homo”, przedstawiający portret Jezusa w koronie cierniowej, stał się motywem przewodnim spektaklu. Adam (Maciej Jackowski), główny bohater przedstawienia, za jego pośrednictwem nawiązuje relację z mądrością „największego z ludzi”. Obraz ten skłania go również, by zwrócić swoją uwagę na otaczającą go rzeczywistość, pełną bólu, cierpienia i niemożności niesienia pomocy tym, którzy najbardziej potrzebują miłosierdzia.

Przepełniony chęcią czynienia dobra potrzebującym Adam postanawia wspomóc mieszkańców nadwiślańskiej ogrzewalni. Jego spontaniczna dobroczynność spotyka się z agresją rozgoryczonych ubogich, przyzwyczajonych bardziej do brania niż dawania. “Brat naszego Boga” ukazuje dramat jednostki, której chęć czynienia dobra rozbija się o niechęć tych, którym tę dobroć pragnie się okazać. Mimo chwil zwątpienia Adam dąży do czystej miłości do drugiego człowieka, którą odkrył w boskim miłosierdziu Jezusa. W krzykliwych, rozleniwionych, pijanych i chciwych mieszkańcach ogrzewalni Adam zauważa wielki „brak”, który tylko na początku pragnie zapełnić dobrami materialnymi. Z czasem zauważa bowiem, że ludzie, którym pragnie się poświęcić, nade wszystko potrzebują strawy duchowej. Adam wybiera zatem podejście pokorne, nie chce, by ludzie, którym pomaga, „poszli za nim”; pragnie „pójść z nimi”. Wybiera drogę zdecydowanie trudniejszą dla osoby posiadającej pozycje społecznie znaczącą, ale to właśnie ten wybór doprowadza go do świętości.

Wszyscy aktorzy pozostają w bliskim kontakcie z widzami, pozwalając im zanurzyć się w problemach spektaklu. Proste w formie sceny aktorskie dają szansę przeżycia atmosfery wyjątkowego realizmu, który zapewnia zaangażowanie niewidomych i niedowidzących aktorów amatorów.

Galeria zdjęć spektaklu

Rider techniczny

GARDEROBA DLA 18 AKTORÓW (WSPÓLNA)

ZINTEGROWANA REŻYSERKA (ŚWIATŁO+DŹWIĘK)

CAŁKOWITE WYCIEMNIENIE SALI

NAGŁOŚNIENIE

DOSTOSOWANY MOCĄ DO SALI PEŁNO-PASMOWY ZESTAW STEREOFONICZNY W SKŁAD KTÓREGO WCHODZĄ:

– kolumny głośnikowe (umieszczone z boku sceny lub podwieszone na estradzie),

– wzmacniacze mocy,

– konsola mikserska – 3x stereo line input,

– procesor efektów (wbudowany w mikser lub zewnętrzny),

– odtwarzacz CD z funkcją auto pause – 2x;

OŚWIETLENIE:

– 20x reflektor teatralny PC lub profile 1000 Watt / 2 reflektor fresnel,

– konsola oświetleniowa z możliwością programowania scen,

– filtry korekcyjne i kolorowe (czerwień, oranż, żółć, seledyn, niebieski, zielony);

MULTIMEDIA:

– ekran projekcyjny wielkości min. 1/4  okna estrady

– projektor multimedialny odpowiedniej jasności z możliwością PŁYNNEGO WYCIEMNIENIA OBIEKTYWU (zewnętrzny shutter).

W PRZYPADKU BRAKU KTÓREGOŚ Z W/W ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTARCZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ

 

OPIS RYSUNKU SCENY:

DO OŚWIETLENIA:

1. DRZWI LEWE 1 REFLEKTOR, BIAŁY

2. DRZWI PRAWE 1 REFLEKTOR, BIAŁY
3. „KORYTARZ” LEWY – 2 REFLEKTORY, BIAŁY
4. „KORYTARZ” PRAWY – 2 REFLEKTORY, BIAŁY
5. PROSCENIUM  – 2 REFLEKTORY, BIAŁY

POZOSTAŁE REFLEKTORY:

6. KONTRA PROSTOPADŁA, CZERWIEŃ NP. 027 MEDIUM RED

7. KONTRA PROSTOPADŁA, ORANŻ NP. 105 ORANGE
8. KONTRA PROSTOPADŁA, NIEBIESKI NP. 119 DARK BLUE
9. KONTRA PROSTOPADŁA, NIEBIESKO-ZIELONY, NP. 116 MEDIUM BLUE-GREEN

10, 11, 12, 13, 14, 15. PRZÓD BIAŁY

16. FRESNEL NA ZIEMI, ŻÓŁTY NP. 104 DEEP AMBER

17. PC NA ZIEMI BIAŁY

18. PC NA ZIEMI BIAŁY

Filtry wg numeracji Lee Filers, kolory w przybliżeniu.

Rysunek sceny:

Rysunek sceny

Realizator: Leszek Odzieniec

tel. 500 102 507

e-mail: odzieniec@o2.pl

Opis

CZARNA DAMA NA WESOŁO

Multimedialny spektakl filmowo-teatralny „Czarna Dama” to wartka komedia o niejasnym zakończeniu, mocno osadzona w lokalności regionu Małopolski. Sceny filmowe nakręcone zostały w skansenie oraz na zamku w Dobczycach. Uwspółcześniona legenda w inscenizacji Dziurmana i zespołu integracyjnego ITAN nie traci nic ze swej uniwersalności: z poczuciem humoru opowiada o trudach codzienności, które okazują się nie być znów aż tak odległe od tych współczesnych.

Tytułowa chciwa księżniczka zwana Czarną Damą nasyła wynajętych zbójów, by ci ściągali coraz większą daninę z wiodących prosty styl życia kum szwaczek. Uległe wieśniaczki ze strachu dają się wykorzystywać coraz bardziej zapalczywym, złym sługom szlachcianki.
Wkrótce jednak zła Pani pogrąża się w miłości do złota i kosztowności tak bardzo, że przestaje wynagradzać zbójów. W geście zemsty zostaje otruta, a jej duch od tej pory nawiedza zamek, w którym mieszkała i jego okolice.

Pewnego razu nocujący w pobliżu pustelnik spotyka ducha Czarnej Damy, która wyjawia mu, że istnieje tylko jedna możliwość by jej męki jako zjawy na ziemi ustały. Musi znaleźć człowieka, który przez rok i sześć niedziel będzie potrafił  roztrwonić, ale nie zmarnować sam jeden, sto srebrnych talarów. Pustelnik zaproponował te umowę wracającemu z wojny biednemu i samotnemu wiarusowi. Ten zgodził się i przez umówiony rok w samotności cieszył się bogactwem.

Ostatniego dnia obietnicy, wydawszy niemal całą sumę, wiarus spotyka żebraka, który prosi go o ostatni grosz, jaki mu pozostał. Wzruszony dolą nędzarza żołnierz daje mu monetę. Niestety żebrak okazuje się być samym diabłem kusicielem. Zabiera duszę wiarusa zmuszając tym samym Czarną Damę do czekania na kolejnego wybawiciela…

Inscenizacja Artura Dziurmana cechuje się nie tylko profesjonalizmem wykonania – aktorzy amatorzy współpracują z profesjonalistami z branży filmu i teatru – jest ona również szczególnym miejscem integracji społecznej niepełnosprawnych i pełnosprawnych, seniorów i dzieci, artystów amatorów i doświadczonych profesjonalistów. Jest też wreszcie spotkaniem przepełnionych entuzjazmem aktorów amatorów i widzów, którzy będą mogli wspólnie włączyć się w wydarzeniu o charakterze nie tylko kulturalnym, ale i społecznym.

Rider techniczny

GARDEROBA DLA 23 AKTORÓW (WSPÓLNA)

ZINTEGROWANA REŻYSERKA (ŚWIATŁO + DŹWIĘK + PROJEKCJA – W JEDNYM MIEJSCU TAK ABY JEDNA OSOBA MOGŁA REALIZOWAĆ WSZYSTKO!)

CAŁKOWITE WYCIEMNIENIE SALI

NAGŁOŚNIENIE:

DOSTOSOWANY MOCĄ DO SALI PEŁNOPASMOWY ZESTAW STEREOFONICZNY W KTÓREGO SKŁAD WCHODZĄ: 

– kolumny głośnikowe 2 lub 3 drożne (umieszczone z boku sceny lub podwieszone na estradzie) przenoszące skutecznie pasmo 40–18 000 hz,
– wzmacniacze mocy,
– konsola mikserska – 3x stereo line input: 2x CD stereo line, 1x PC stereo line,
– 2x odtwarzacz CD z funkcją auto pause;

OŚWIETLENIE:

– 5x PC/profile z przodu sceny + kontra – profile/pc/PARspot z tyłu sceny,
– 4x PC/profile z boku sceny,
– 2x PC stojące z tyłu sceny,
– konsola oświetleniowa z możliwością programowania scen;

MULTIMEDIA:

– ekran projekcyjny wielkości min. 1/4 okna estrady,
– projektor multimedialny odpowiedniej jasności,
– linia VGA poprowadzona z reżyserki do projektora;

W PRZYPADKU BRAKU KTÓREGOŚ Z W/W ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTARCZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ.

Realizator
Leszek Odzieniec
tel. 500 102 507
e-mail: odzieniec@o2.pl